Skip to main content

Daha büyük fikirler, daha iyi çözümler

Değişen tüketici taleplerini karşılayan harika ürünler sağlamak, üreticiler için süregelen bir zorluktur. Piyasadaki trendler sürekli değişmekte ve düzgün destek olmadan, zirvede kalmak zaman alıcı ve pahalı olabilmektedir.

Belki yeni bir konsept geliştirmeli, bir formülü gözden geçirmeli ya da bir prosesi optimize etmelisiniz. Belki de paradan tasarruf ederken aynı zamanda yaş mukavemet eklemek için kağıt üretim prosesinizi düzene sokmak istiyorsunuz.

Belki de tattan ve ağız hissinden ödün vermeden bir içecekteki şekeri azaltmanız lazım. 

Ingredion Idea LabsTM

Küresel Ingredion Idea LabsTM inovasyon merkezleri ağımız ile, ürünlerinizi işlevsel ve en son trende uygun hale getirecek bilimsel temelli çözümler geliştirmenize yardımcı oluyoruz.

Proses mühendislerinden malzeme uzmanlarına ve tahıl kimyagerlerine, gıda mühendislerine ve gastronomi uzmanlarına kadar, işletmenizi güçlendirecek uzmanlar elimizin altında. Zengin uzmanlığımızdan faydalanın ve bilimsel tabanlı içgörüye, uygulamalı araştırmaya, uygulama teknik bilgilerine ve süreç teknolojisne erişin. 

Ideas to Solutions (Fikirlerden Çözümlere)

‘Ideas to Solutions’ (Fikirlerden Çözümlere) veya diğer adıyla i2s, Ingredion’un sloganı olan ‘fikirler geliştiriyor.  Çözümler sağlıyoruz’ cümlesine dayanarak inovasyon yapmanıza yardımcı olan yeni yaklaşımımızdır.

Kilit endüstri trendlerindeki fırsatları keşfetmek için bizimle birlikte çalışın:

  • Temiz ve Basit: Basit ve fark edilebilir bileşenler aradıklarından, en az oranda işlenmiş ürünler, tüketiciler tarafından gittikçe daha fazla değer görmektedir. Markanızda müşteri güveni oluştururken, istediğiniz işlevselliği daha az bileşenden almanıza yardımcı olabiliriz.
  • Sağlık ve Beslenme: Ürünlerinizin tüketicilerin benimsedikleri sağlıklı yaşam tarzını  desteklemesini sağlamak, bir dizi karmaşıklığı ve hesaba katılacak hususu beraberinde getirmektedir. Gelin, Ingredion Idea LabsTM’daki uzmanlığımızı ve bilgimizi kullanarak size bu zorlukları aşmada rehber olalım.
  • Duyusal Deneyim: Duyusal deneyim, müşterilerin ürünlerinizden aldıkları keyif ve bunlarla kurdukları bağlantı için hayatidir. Yanlış anlaşılan bu bilim, kilit araştırma ve inovasyon alanlarımızdan biridir ve uzmanlığımız, bunun potansiyelini açığa çıkarmada size yardım edebilir.
  • Satın Alınabilirlik: Satın alınabilirliğin önceliği yüksektir ve hem sizin hem de tüketiciler için daha fazla fayda sağlayabilir. Ancak ürünlerinizi makul fiyata getirirken bunu, müşteri cazibesini koruyarak yapmalısınız.
  • Uygunluk ve Performans: Uygunluk ve performans, ürünlerinize rekabet üstünlüğü verebilir. Aktif bileşenlerinizi korumanıza yardımcı olabilir, prosesi zaman ve para tasarrufu yapacak şekilde iyileştirebilir ve ürünlerinizi daha iyi görünümlü ve lezzetli hale getirebiliriz.

Zorluklarınız ne olursa olsun, bunları çözmek için sizinle birlikte çalışacağız; gelin başlayalım.

İletişim

Yerel ofisinizi arayın veya online form doldurun; yerel uzmanınız kısa süre içinde sizinle irtibata geçecektir.

To top